orion: men brevpapperet blev snyggare!
Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
« Föregående · 954370 Till forumet
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
El Maco: did it, done it...du skrev motion, jag röstade, hjälpte föga! Slängde protokollet igår när jag städade arbetsrummet!
Lite skitnödiga blev dom allt, dom som har sin lön av våra medlemsavgifter, och skämmas borde dom rejält!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Snoop: Örnarna är juh inte på tröjorna så vaför skulle vi vilja ha Tallarna?
Ser hällre att vi e utan mega-logo... som nu.
Ser hällre att vi e utan mega-logo... som nu.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Per HApps: kan man inte starta en namninsamling och så kan folk få skriva på under hemmamatcher?, alltså om att få tallarna på tröjorna igen.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Per HApps: Tallarna lever det såg man inte minst mot Tigers förlät Brynäs IF
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Uno Gordon:
OK. Jag är inte riktigt överens med dig om den verklighetsbeskrivningen, men med tanke på dina hårda ord poppar jag tillbaks under min sten nu.
OK. Jag är inte riktigt överens med dig om den verklighetsbeskrivningen, men med tanke på dina hårda ord poppar jag tillbaks under min sten nu.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Metal Guru: Vad skall jag förlåta dig för någonting? Det är ju du som förolämpat mig och idiotförklarat som fick att fullständigt bryta ihop.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
den vakraste synen ja någonsin sätt på ett modståndarslags hemsida:)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
T T:
I mina ögon är det helt obegripligt att man inte har skjutit örnen, och sedan återinfört det rätta klubbmärket.
I mina ögon är det helt obegripligt att man inte har skjutit örnen, och sedan återinfört det rätta klubbmärket.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Robban: Vördnad och respekt är vad Mora IK visar inför högheten den stora och en historia som glimrande vacker och skön. Man blir tamejfan sentimental såhär på måndagskvällen när man ser deras hälsning och budskap.
TACK MORA IK! NI ÄR FÖRLÅTNA!
TACK MORA IK! NI ÄR FÖRLÅTNA!
Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Matchannonsen är fortfarande lika vacker.
Länkar:
http://www.morahockey.se/
http://www.morahockey.se/
« Föregående · 954370