Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
« Föregående · 954967 · Nästa » Till forumet
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Uno Gordon: BOJKOTTA SKITEN!!! Det dröjer länge mycket länge innan det blir någon comeback för min del i E.ON Arena!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
fighter: Det finns helt enkelt ingen, INGEN ödmjukhet i laget, så fort dom tar ledningen med ett par tre mål, tappar dom det. Det tyder på en övelägsen attityd, att man bara behöver ställa ut skridskorna resten av matchen för att man är så JÄVLA bra, Detta måste Challe ta tag i, konstigt att det sker gång efter annan....
Orkar inte höra eller läsa om att Challe är arg eller besviken eller nåt liknande, GÖR NÅGOT ÅT DET DÅ FÖR HELVETE.....
Orkar inte höra eller läsa om att Challe är arg eller besviken eller nåt liknande, GÖR NÅGOT ÅT DET DÅ FÖR HELVETE.....
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Uno Gordon:
Då man inte har backar som kan göra nåt konstuktivt med pucken förutom att slå pucken i rundeln är det j-igt svårt. Kommer det inte in några nya backar kan vi glömma final!!! Finns inte en back som kan transportera in pucken i anfallszon utan man glider framåt och slår pucken via sargen. Dr har vi Tik:s akilleshäl nr 1.
Då man inte har backar som kan göra nåt konstuktivt med pucken förutom att slå pucken i rundeln är det j-igt svårt. Kommer det inte in några nya backar kan vi glömma final!!! Finns inte en back som kan transportera in pucken i anfallszon utan man glider framåt och slår pucken via sargen. Dr har vi Tik:s akilleshäl nr 1.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
DJ Hemp:
Kanske dax att hålla med övriga, byt ut alla backarna mot nått bättre....
Kanske dax att hålla med övriga, byt ut alla backarna mot nått bättre....
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
5-4, är Challe något annat än rasande efter den här insatsen blir jag missnöjd.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Springsteen: det här är inte aceptabelt!!!!!!! jag har f-n tappa räkningen på matcher vi ledat och sedan tappat!!!! det ska f-n INTE se ut så här1
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
fighter:
Nä du, det finns inte i min sinnes värd, kolla in övriga resultat, har fått fat på swehockey. Timrå har aldrig presterat nåt bra efter att några varit på landslags uppdrag
Nä du, det finns inte i min sinnes värd, kolla in övriga resultat, har fått fat på swehockey. Timrå har aldrig presterat nåt bra efter att några varit på landslags uppdrag
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Abron: Jag skiter blankt i de andra lagen! Vi skall inte tappa 4-1 ledningar på bortais! Aldrig någonsin! För mig är det ett grymt svaghetstecken! FÖRBANNADE RÄKMACKEHOCKEY!!!
Kärringfasoner! Låt bussen få rulla tom hem! Det blir en hurtig promenad att gå ifrån Mora!
AGERA! REAGERA!
Kärringfasoner! Låt bussen få rulla tom hem! Det blir en hurtig promenad att gå ifrån Mora!
AGERA! REAGERA!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
webtvn ballade ur efter 6-7 minuter eller nåt liknande i 3:e....satans jävla canal+
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Och så får vi spela i boxplay 1.48 in på förlängningen. Kul... Inte!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Jag lyssnar på Sportradion... En minut kvar... 40 sekunder kvar... Pärssinen försöker komma in zon, misslyckas... 20 sekunder kvar, Mora bakom TIK-kassen... 12 sekunder kvar, Pärssinen utvisas!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Detta är mycket pinsamt, man måste väl för helvete kunna spela av en 1-4 match i sista per.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Uno Gordon:
Ja Ja... 0-5 i Swedbank så fa,,, man har trimmat för slutspelet, Sjöstedt
Ja Ja... 0-5 i Swedbank så fa,,, man har trimmat för slutspelet, Sjöstedt
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
ÄlskarTIK: Fy fan i helvetes jävlar vad bedrövligt!!!! SKANDALÖST DÅLIGT!!! Vad är det för jävla fel på det här laget egentligen? När fan skalll vi lära oss att lira på ett resultat!!!!
Det har hänt för många gånger nu den här säsongen att vi tappat solklara ledningar! Jag tolererar inte det här!
AGERA NUBBEN!!!
Det har hänt för många gånger nu den här säsongen att vi tappat solklara ledningar! Jag tolererar inte det här!
AGERA NUBBEN!!!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
tiker: låt dom gå barfota hem!!!!!!!! faan i helvete!!!! vilka jävla skitgubbar!!!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
nectis:
Ni är inte ensamma mora verkar ha nån jävla överväxel i sista de hämtade ju in ett sådant här res förut också och jag åker på min andra trippel PGA er =)
Ni är inte ensamma mora verkar ha nån jävla överväxel i sista de hämtade ju in ett sådant här res förut också och jag åker på min andra trippel PGA er =)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Jensen_12: Normalt kan jag ha överseende med hemmasympatierna i webradion, men just nu är det outhärdligt.
Laget är ju som ett jello.
Laget är ju som ett jello.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Abron: måste köpa in nån riktig back nu,jag undrar bara om challe låter sebbe spela nåt,han är nog hungrig på att få visa vad han går för,challe in med sebbe nu!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
RocknRolf2: 3-4 målet är helt och hållet Tenkrats dräll som orsakar detta, Sedan RJ har inte ett rätt.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Nyss hemkommen efter en lång dag... Positivt att vi leder, negativt att vi antagligen inte kommer göra det så länge till. Det var fan vad svårt det ska vara att täppa till då
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
DJ Hemp: Oroväckande att Timrå knappt har lyckats hålla i en enda stor ledning i år. Dåliga nerver?
Får de ordning på det kan det bli final (för högstanivån är verkligen hög!), men fortsätter det så här har jag svårt att se att vi når längre än kvart i år.
Får de ordning på det kan det bli final (för högstanivån är verkligen hög!), men fortsätter det så här har jag svårt att se att vi når längre än kvart i år.
« Föregående · 954967 · Nästa »