willysson: Vi kommer av tradition vara ganska så slapphänta när det kommer till visitering.
Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
« Föregående · 955252 Till forumet
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Skarin: Nu är det iofs rökförbud på krogarna, men den där svartkrogen på Klippgatan kanske inte är lika nogräknad ? ;)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
JD: Det sägs att det kan gå vilt till där. Det krävs dessutom vakter då inte vilket folk som helst får kliva in...
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Hur kan Challe inte ha upptäckt att Timrå är dåliga i slutet av matcherna? Jisses, det har väl alla supportrar upptäckt för länge sen?
Jag tror fortfarande på Challe men sådana uttalanden gör mig mörkrädd.
Jag tror fortfarande på Challe men sådana uttalanden gör mig mörkrädd.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
På canal+ lät det som Timrå hade 2 nya spelare på isen igår..
"Teénkrat" och "Reggin"..
bara en ontomgottombraochpålästakommentatorer kommentar!
"Teénkrat" och "Reggin"..
bara en ontomgottombraochpålästakommentatorer kommentar!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
bladerunner:Ang kommentarer. Var det ingen som reagerade när Timrå spelade mot Frölunda? "...Gräver fram pucken till Koskenkorva...nej Koskinen ska det va".
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Maggan: dom kalla ju peter tenkrak för Pavel tenkrat åxo så :) de är bara att stå ut
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
adde_1337: Fast den bästa kommentaren mot Frölunda måste ju ända ha varit:
"En avblåsning för pucken var ur läge..." då stod målet helt åt h-vete galet. Ja det kan ju vara svårt att skilja på en puck och en målbur. :)
"En avblåsning för pucken var ur läge..." då stod målet helt åt h-vete galet. Ja det kan ju vara svårt att skilja på en puck och en målbur. :)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
bladerunner: Vi får hoppas det blir bra hockey-reggie med han.. Reggin mot HV
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Uno Gordon: "Och på bänken satt Mats Hansson och gnuggade röv!"
Och var spelar han idag Uno? Är han i NHL/farmarligan?
I övrigt tackar jag för alla konstruktiva inlägg från dig och andra sista dygnet.
Och var spelar han idag Uno? Är han i NHL/farmarligan?
I övrigt tackar jag för alla konstruktiva inlägg från dig och andra sista dygnet.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
sargad: Han stack till Kalpa i Finland men sejouren blev bara 1-årig, numera huserar han i Borås HC i Allsvenskan.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Metal Guru: Åh fan! Är Malte och Thomas bröder? Det visste jag faktiskt inte.
« Föregående · 955252