Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
« Föregående · 994489 · Nästa » Till forumet
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Steff: En buss iaf härifrån, sen är det väl tik fans som är bosatta runt Mora också:)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Steff: Enligt kvällsblaskan är han överens om ett längre kontrakt med TIK, är det bara om ni åker ur de ?
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Snoop: Japp,Han är för inbiten MORAPOJK.......Nästa stora spelare i TRE KRONOR...Han har allt....Honom släpper Simons inte.....Blir en sportchef här nästa säsong :)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Steff: Jo men även fast han är en Morakille kan han ju spela på ett annat ställe, vasaloppet kör ni de fortfarande ?
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
kennas: Ja, du måste ladda ner ett program som heter sopcast och ett som heter VLC media player. Resten står på www.myp2p.eu
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Jensen_12: Fan. Jag ska ta och ladda ned ett nytt Sopcast då. Kul att du kan se i alla fall.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Rooster23: Fast jag kanske skiter i det. 1-0 till Mora redan nu. Detta kan bli tråkigt....
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Jensen_12: Ja de var ju en bra start.
Det är då faan i mej otroligt att vi ska vara så förbannat dåliga i matchstarterna på bortais
Det är då faan i mej otroligt att vi ska vara så förbannat dåliga i matchstarterna på bortais
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Jensen_12: vem är förvånad över lagets inställning längre denna säsong och speciellt i början av matcherna. Hur många matcher har vi bjudit motståndarna på mål dom första 5 min.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Nu fick vi PP, välförtjänt enligt mig. Nu blir det 1-1 och omstart av matchen, mentalt sett.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
På webradion hyllar de hur TIK spelar...Dra ned på tempot osv.... Ser det ut så på TV?
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Rooster23: Njaa, att dom drar ner på tempot tycker inte jag direkt. Men vi spelar hyfsad "bortahockey".
Snygg pass av Lotvonen till Björn Svensson. Nästan lite Åkerman-stämpel över den.
Snygg pass av Lotvonen till Björn Svensson. Nästan lite Åkerman-stämpel över den.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Jensen_12: man är ju helt inställd på en förlust ikväll,jag menar dom kommer inte kriga livet ur sig precis.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
fighter: Varför ska dom inte göra det? vad är det för jävla inställning om man har häng på topp 4.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
MB: Helt enkelt av den jävla anledningen att fyran med allra största sannolikhet får möta frölunda,inget lag vill nog möta frölunda i ett slutspel.
det är vad jag känner och tror,det får stå för mig,andra får tycka som dom vill.
det är vad jag känner och tror,det får stå för mig,andra får tycka som dom vill.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
fighter: Frölunda är ett av de formsvagaste lagen i elitserien - tillsammans med TIK. Jag tror inte så många lag på den övre halvan är rädda för Frölunda.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Rooster23: Jag tycker inte dom såg allt för formsvaga ut i dagens match. Riktigt bra match av båda lagen men VF vinner. Dom är på gång igen.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Jensen_12: Nä varför skulle någon vara rädd för vf ? Tror inget
av topp lagen vill möta TIk i en kvart .....
av topp lagen vill möta TIk i en kvart .....
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Rooster23: som sagt det är vad JAG tror det blir ett helt annat spel i slutspelet och frölunda har ett bra lag.
MB Lugna dig nu ett par hekto,jovisst ska man vinna matcher,men inte till vilket pris som helst.
MB Lugna dig nu ett par hekto,jovisst ska man vinna matcher,men inte till vilket pris som helst.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Springsteen:
Tror ingen är rädd för timrå. Mår dåligt när jag ser deras backspel. Det sämsta i ES!! Rent bedrövligt!!!!
Tror ingen är rädd för timrå. Mår dåligt när jag ser deras backspel. Det sämsta i ES!! Rent bedrövligt!!!!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Rooster23:
Löser man inte RJ och Lotvonenes kontrakt är det det nåt fel på ledningen!! F-n de sämsta 2 i ES
Löser man inte RJ och Lotvonenes kontrakt är det det nåt fel på ledningen!! F-n de sämsta 2 i ES
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Taurus: Snick snack. Lotvonen är seg på rören, det är han. Men jag tror inte man löser hans kontrakt. Robin Jonsson har blivit bättre och bättre och honom kommer vi få se mer av nästa säsong.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
fighter: då kan vi ju skita att vinna några matcher och bli 9-10 så slipper vi möta något lag.
« Föregående · 994489 · Nästa »