TheTIKBitch: Han får använda ALLT för mig, bara han står i vägen :-)
Mora - Timrå IK 2006-10-26
« Föregående · 775775 Till forumet
Sv: Mora - Timrå IK 2006-10-26
SaraS:
Går ut på en promenad inför sista perioden o "smyga" fram resultatet på text-tv. Det brukar går bra då.
Så jag går väl ut nu då...
Går ut på en promenad inför sista perioden o "smyga" fram resultatet på text-tv. Det brukar går bra då.
Så jag går väl ut nu då...
Sv: Mora - Timrå IK 2006-10-26
Hoppas de visar matchen på TV-måste bara se Asplund i den vita borta dressen med hans vita benskydd, plock och stöt, man kan ju inte se nätet i målet allt måste ju smälta ihop.
Han e inte dum han som valde de vita grejerna!
Han e inte dum han som valde de vita grejerna!
Sv: Mora - Timrå IK 2006-10-26
Gaaahhh, swehockey fungerar inte och webradion vägrar säga vad det står.
Nån som vill uppdatera mig... ?
Nån som vill uppdatera mig... ?
Sv: Mora - Timrå IK 2006-10-26
-Gurra-: Swehockey fungerar mycket bättre för mig sen jag uppdaterade till IE 7.0.
« Föregående · 775775