Tror inte det har så stor betydelse om Tik kommer 3,4,5, eller 6. Eftersom TIK är ett bra bortalag har inte antalet hemma-matcher nån betydelse.
Kan bli svårt att nå andraplatsen skulle jag tro. Blir Modo eller Färjestad eller Djurgården i kvarten. Kanske Djurgården passar bäst? Har tagit 9 av 12 möjliga poöng mot dom hitills.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tror inte det har så stor betydelse om Tik kommer 3,4,5, eller 6.
Eftersom TIK är ett bra bortalag har inte antalet hemma-matcher nån betydelse.
Kan bli svårt att nå andraplatsen skulle jag tro.
Blir Modo eller Färjestad eller Djurgården i kvarten.
Kanske Djurgården passar bäst?
Har tagit 9 av 12 möjliga poöng mot dom hitills.