1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Nationalsången


Nationalsången
Nu får det vara nog.
Är det ingen som kan säga till tjejen (inte Bettan) som sjunger nationalsången att öka tempot? Ska spelare och publik varje gång vrida sig i ångestplågor då människan sjunger i långsammaste slow-motion. Man hör kommenater överallt på läktaren att jag inte är ensam om detta tyckande. För att inte tala om spelarna som håller på att krypa ur skinnet.
Snälla, är det någon här som snällt och vänligt kan delge dessa synpunkter till vår sångfågel? Det är inte alls fel på hennes sång, utan hennes lååååååååååååååååååångsamma tempo. För ALLAS bästa.

« · 35983
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.