1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 35983

Nationalsången
Nu får det vara nog.
Är det ingen som kan säga till tjejen (inte Bettan) som sjunger nationalsången att öka tempot? Ska spelare och publik varje gång vrida sig i ångestplågor då människan sjunger i långsammaste slow-motion. Man hör kommenater överallt på läktaren att jag inte är ensam om detta tyckande. För att inte tala om spelarna som håller på att krypa ur skinnet.
Snälla, är det någon här som snällt och vänligt kan delge dessa synpunkter till vår sångfågel? Det är inte alls fel på hennes sång, utan hennes lååååååååååååååååååångsamma tempo. För ALLAS bästa.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...