1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614796 inlägg · 6214 ämnen

Nu åker Vi till Leksand


Nu åker Vi till Leksand
Supporter resa till Leksand nu på tisdag den 8/10. Anmäl Er nu.

Tisdagen den 8/10 åker Timrå IK Supporterklubb än en gång söderut för att heja fram våra röd/vita krigare till nya framgångar.

Vi behöver DIN hjälp att fylla några bussar med sjungande och jublande supportrar.

Hur anmäler jag mig?

1) Man går in på Ceris Resor i Timrå och gör sin anmälan och betalning där.
2) Man ringer Maggan 0739-24 89 99 eller Madde 070-376 32 15.
Betalning sker då vid påstigning i Timrå eller Sundsvall.

Avresa: Kl. 12.15 Timrå centrum och kl. 12.30 Sundsvalls busstation.

Kostnaden: 180 kr för resan tur och retur. Tillkommer gör priset för entré och mat.

Medlemskap: För att få åka på resan krävs det att du är medlem i Timrå IK Supporterklubb. Om du inte är medlem så löser du medlemskap på bussen.

Info: Vi kommer att göra ett mat stopp på vägen ner till Leksand. Hem kommer vi dock att åka raka vägen.

Anmäl dig nu till resan och umgås med Sveriges trevligaste supportrar.

« · 128676
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.