Kära vänner imorgonkväll kommer min kära vän och kollega Esko Wiklund att sitta på prov som matchspeaker i mötet mot Frölunda... Tanken är att han efter denna match att han ska ta över rollen som matchspeaker... Vill bara önska honom "LYCKA TILL"!!! Och vem vet jag kanske dyker upp och gästspeakar i slutspelet??
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
och kollega Esko Wiklund att sitta på prov som matchspeaker
i mötet mot Frölunda...
Tanken är att han efter denna match att han ska ta över
rollen som matchspeaker...
Vill bara önska honom "LYCKA TILL"!!!
Och vem vet jag kanske dyker upp och gästspeakar i slutspelet??