Nu när köpet verkar gå i lås och kommunen lämnar Isstadion till klubben och sponsorer så kommer det säkerligen att bli ett nytt namn. Timrå Isstadion är vackert. Något man gillar hårt. Namnet, associationerna. Kan man välja sig med ett nytt namn och vilket blir det mest smakfulla? De stora sponsorerna vill nog ha sitt.. SCA, Norrporten.. Måste ordet Arena ingå? Vad tycks? SCA arena? Hur behålla det smakfullt?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Timrå Isstadion är vackert. Något man gillar hårt. Namnet, associationerna.
Kan man välja sig med ett nytt namn och vilket blir det mest smakfulla? De stora sponsorerna vill nog ha sitt.. SCA, Norrporten..
Måste ordet Arena ingå? Vad tycks?
SCA arena?
Hur behålla det smakfullt?