Suveränt omstart av serien med Tik som ny serieledare. Annars ser det ut som att Färjestad, Mora och Djurgården blir starka framöver. Lutar åt kvalserien för Luleå. Är det förresten nån som som har koll på hur många Nhl-lockoutade spelare lagen har. Vem har flest?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Annars ser det ut som att Färjestad, Mora och Djurgården blir starka framöver.
Lutar åt kvalserien för Luleå.
Är det förresten nån som som har koll på hur många Nhl-lockoutade spelare lagen har. Vem har flest?