Kan vi ta en poäng i den här matchen är jag oerhört nöjd.
Kan vi spela lika grisigt som i de tidigare matcherna så kan det gå, men det kommer att bli oerhört jobbigt tror jag. Jag är mest orolig för att Jocke får en dipp.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kan vi ta en poäng i den här matchen är jag oerhört nöjd.
Kan vi spela lika grisigt som i de tidigare matcherna så kan det gå, men det kommer att bli oerhört jobbigt tror jag. Jag är mest orolig för att Jocke får en dipp.