Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
« Föregående · 1482578 · Nästa » Till forumet
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
yngwie: Dom visar verkligen att dom pallar trycket som de "proffsdomare" de är.
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Hahl Bundy: Men det är ju äckligt hur alla hejar på DIF. Kanske inte hockeysupportrar i allmänhet men kommentatorer, bloggare och tv-folk.
Domarna också, där blir vi rånade på ett friläge och får en fantasiutvisning i röven istället. Skandal.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Timrå Icon: JA! Fan ni är 1 hel minut före i sändningen :D
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
JJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Murley!!!!!!!!!!
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Raggaren Putte: Som sagt, jag tycker att han ser drogad ut. Han är inte alls med i matchen och jag tycker att det såg exakt likadant ut mot Rögle också. Är det någon gång man behöver vara mentalt med i matchen så är det nu och han kan verkligen ställa till det för oss.
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Olle: Ja jag fattar inte vad Robinson håller på med ibland. Särskilt där direkt efter den stora chansen där Jocke lyckades bryta med tåspetsen. Då tar Robinson pucken när han kan lägga ut den och borrar ensam rakt ner till vårt sarghörn. Blir fast där men när han ändå får loss pucken igen så kör han då rakt på en egen spelare och så blir vi kvar i zon över en halv minut till. Totalt sinnesjukt agerande ibland.
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Olle: Det kan gå om vi är med i matchen inför tredje.
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Hahl Bundy:
Nä första när han blir fri framför mål så slänger han bara iväg den efter isen utan att ens försöka trycka upp den eller runda målisen.
Sen när han får yta på höger så lägger han sveriges tafattaste pass snett upp och träffar en djurgårdare -.-
Nä första när han blir fri framför mål så slänger han bara iväg den efter isen utan att ens försöka trycka upp den eller runda målisen.
Sen när han får yta på höger så lägger han sveriges tafattaste pass snett upp och träffar en djurgårdare -.-
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Hahl Bundy: Jag fasar inför andra perioden, DIF håller redan mycket högre tempo och vi vet ju hur våra andraperioder brukar vara. Fasligt vad enkelt djurgårdarna faller förresten, så här brukar man ju inte se dom. Kvalserien har kanske fått dom lite extra desperata.
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Hahl Bundy: Det var en jävla hönsgård i egen zon nu. Man märker direkt att vi inte kommer att få tillbaka puckarna lika enkelt av DIF som vi fått mot korpen.
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Blizzard: Dom försöker väl köra den där NHL-varianten då man har en kommentator nere vid rinkside, mellan dom båda båsen.
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
vafan står calle efter isen när han är sidekick till kommentatorn..? haha han ser ju mycket sämre där!
Redigerad kommentar
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Till er som saknar Viasat hockey men hemskt gärna vill se Djurgårdens IF-Timrå IK så visas den här :-)
+ 2
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Hahl Bundy: Men en gigantisk i arslet i form av oss!
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Blizzard: Mot Rögle kallade de honom Lindqvist :-)
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
spud: Alla barnen simmade och hade kul utom spud
han låg på botten och sade inte ett ljud
+ 2
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Hahl Bundy: Blir tufft. Såg kul ut då en Djurgårdare först fick en tackling av oss och sedan av sin egen
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Timrå Icon: Hur ska vi lyckas mot det här laddade laget?
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Ny spelar i TIK tydligen "Fredrik Bremström" står de i laguppställningen på viasat :P
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
mikenomad: Hyfsad eldkvast vid introt iallafall....
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Per HApps: TJ satt i kavaj och typ hånflinade. Jag älskar redan Nollan!!!! Vinn nu för helvete ;)
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Hahl Bundy:Å fan.. Hade Morgan Johansson förhinder?
+ 2
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Domherrarna i eftermiddag är Lärking o Patrik Sjöberg.
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
bobrov: fan vilken imponerande tävling i att ta ut förlusten i förskott ni uppvisar.
+ 3
« Föregående · 1482578 · Nästa »