En matchtråd ska ha en tydlig informativ rubrik när man i framtiden vill blicka tillbaks och söka efter den tråd som berör den match vi kapade av Djurgården, alternativt klappade igenom fullständigt som sedan leder till det största raset i KS historia.
Men tills dess så nöjer vi oss med lite ord från Tommy samt Granath/Lundström.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
En matchtråd ska ha en tydlig informativ rubrik när man i framtiden vill blicka tillbaks och söka efter den tråd som berör den match vi kapade av Djurgården, alternativt klappade igenom fullständigt som sedan leder till det största raset i KS historia.
Men tills dess så nöjer vi oss med lite ord från Tommy samt Granath/Lundström.