onödig fakta
« Föregående · 75350 Till forumet
Sv: onödig fakta
Gud:
Självklart! Karlskoga (Bofors) är ju vår (TIK Bergslagens) närmaste hemmamatch under kvalserien.
TIK Bergslagen ansluter till 08:ornas buss då den passerar våra breddgrader.
Själv då ? Hur stor blir TIK 031:s delegation till Karlskoga?
Självklart! Karlskoga (Bofors) är ju vår (TIK Bergslagens) närmaste hemmamatch under kvalserien.
TIK Bergslagen ansluter till 08:ornas buss då den passerar våra breddgrader.
Själv då ? Hur stor blir TIK 031:s delegation till Karlskoga?
Sv: onödig fakta
rnre.streaming.telia.com:554/broadcast/*/encoder/ti/rntr/a204/s35890.rm?key=u5TNH0ib
Sv: onödig fakta
Daniel kungsör...
ja du..det är inte klart ännu..men det
är bara att hoppas på det bästa..*suck*
ja du..det är inte klart ännu..men det
är bara att hoppas på det bästa..*suck*
Sv: onödig fakta
Allt var upplagt för en sjurungande fest i Timrå med omnejd i afton. Nu blir det sorgearbete, och ovisshet igen. Lyllo Leksand och deras supportrar. Fest hela natten lång!
Det är nya tag som gäller. TIK blir nog tvåa trots allt.
Det är nya tag som gäller. TIK blir nog tvåa trots allt.
Sv: onödig fakta
fy fan vad vi är bra....Tjooooooooooooohooooooo..
minst en poäng...YEEEEs....magnus svensson snackade till sig
en 10 minutare..
minst en poäng...YEEEEs....magnus svensson snackade till sig
en 10 minutare..
Sv: onödig fakta
Helt jävvla otroligt unfucking believable!!!!
Hörde att folk började lämna hallen när Leksand gjorde 4-1, undrar om dom ångrar sig???
OTROLIGT!!!!!!!
Hörde att folk började lämna hallen när Leksand gjorde 4-1, undrar om dom ångrar sig???
OTROLIGT!!!!!!!
« Föregående · 75350
Bofors likaså 1-0