Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
« Föregående · 2400322 · Nästa » Till forumet
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Kebab_House: såg precis att den som eldade hör till "Tallnäs kickers" synd när skattepengarna inte räcker till ha fungerande psykvård i sverige
+ 7
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
The great one: För att citera en viss Modoit som är här inne ibland. Kanske dags att i supportershopen börja sälja peruker med "Kotlettfrilla".
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
{8179}: Sjukt stark match igen. Mot ett
stark Örebro.
Big red machine!!!!
stark Örebro.
Big red machine!!!!
+ 19
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
73Sjöbba: Nya regler inför denna säsong där det är längre för lagen till båsen att byta. Vilket gör att man inte alltid vågar och har möjlighet att byta fast man har mjöksyra över öronen. Ante har kritiserat detta hårt då han anser att underhållningen sjunkt rejält och det mer är ett ställningskrig i 3 mot 3 med saknad av målschanser för publiken.
+ 10
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Det verkar finnas något i laget i år som inte går av för hackor, karaktär tror jag det heter. Så jäkla bra jobbat till slut.
+ 18
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Sputnik: Mot Brynäs ska vi vara glada att vi fick med oss en poäng. Denna match förtjänade vi verkligen två poäng.
+ 7
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Woody Jokinen: Vi vinner rättvist mot serieledarna idag. SM guld inte omöjligt 💪🏻💪🏻💪🏻 Hanzl och Halloran kommer att förstärka oss ytterligare.
+ 5
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
The great one: Jag kör rakat men jag ska fan göra mitt bästa.
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Woody Jokinen: Ja, dock känns det som studion snackat om Timrå med respekt ikväll. Kanske kommer Sanny lyfta upp oss för första gången i Sanny och Svensson Podden på måndag.
+ 9
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Alla kammar mittbena i morgon som en hyllning till Ante.
Fantastisk match detta.
Fantastisk match detta.
+ 25
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Sputnik: Mina tallar och damer, det luktar Slutspel!!!
Så jäkla stabilt försvarsspel över senaste 6 matcherna. Grymt kul att se, bara offensiven som ska vässas
Så jäkla stabilt försvarsspel över senaste 6 matcherna. Grymt kul att se, bara offensiven som ska vässas
+ 9
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Zäta75: Jag har missat det Ante har sagt om 3 mot 3-spel. Upplys mig. =)
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Rico01: Vi har psykiskt övertag på Örebro nu. Tagit igen 2 målsunderlägen båda gångerna vi mött dem och vunnit!
Det finns mycket att ta med oss från de 2 sista matcherna mot Brynäs och Örebro. Starkt psyke och lagmoral och vi ger ALDRIG UPP!!
Det finns mycket att ta med oss från de 2 sista matcherna mot Brynäs och Örebro. Starkt psyke och lagmoral och vi ger ALDRIG UPP!!
+ 12
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Rico01: Tänk att ALLA lag säger att de är lite trötta och inte får till sitt spel i intervjuer efter matcher mot Timrå. Och media köper det. En bra journalist hade kanske anat att det eventuellt har lite med Timrå att göra också. Så starkt.
+ 20
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
HAHAHAHA Ante och Kimmo är genier, ÖHK är så ovärdiga att ens vara ett lag. Domarkåren ska upp på sergelstorg, spela upp sekvensen med Wedin, kommentera varför de är så pinsamt jävla dåliga, och sedan be om ursäkt inför hela svenska folket.
+ 21
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
De goda vann till slut!
Anders Karlsson med 25 slaka cm i isvak!
Anders Karlsson med 25 slaka cm i isvak!
+ 10
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Synct: Han tar målvakten i 4 mot 3 som han sagt Ante! Och vi vinner! En man för sina ord. En jävla känga till domarna och shl pamparna! Timrå är grymt starka nu en repris på hemmamatchen när vi vänder 0-2 till 3-2 vinst .
Är så jäkla glad nu!
Hockey är en underbar sport!
Är så jäkla glad nu!
Hockey är en underbar sport!
+ 24
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Vad ska man säga? Ännu coolare vändning än senast. Ante ville verkligen avgöra före straffläggningen. Vilket statement. Mot SM-guld! Nu ska det firas. 🍾
+ 10
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Woody Jokinen: klockrent coachat! Skönt att spöa både Örebro och deras köpta äckliga domare
+ 9
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Villervalla: Så jävla fräckt! Det där kommer att bli en grej framöver. Och så Pääjärvi också. Vilken regi! Och där står Örebro och domarkåren och grinar. Bra försök, men så lätt går det inte mot Timrå. Sug på den!!! Så jävla rättvist!!!!
+ 13
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Laffe: Jag som sågade Mange i början av matchen, fan vad jag fick smaka. Vad han höjde sig, och fick AVGÖRA!!!
+ 12
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Synct: Ett gäng lag i khl och Schweiz har gjort det, men först i Sverige.
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Sanny Lindström är ett könsorgan!
En stor eloge till den som slutar finansiera honom…
Sitta i tv och tjäna pengar på sin syn på spelet.
Att yttra sig som han gjorde vid Örebros 1-0 kring Wedins oduglighet…
Han kan klaga på domaren men inte spela hockey!
Vilken självinsikt!
Någon här inne som minns vem han själv var på isen?
Timrå och Ante Karlsson är fan köööööööööööööbg!!!!!
En stor eloge till den som slutar finansiera honom…
Sitta i tv och tjäna pengar på sin syn på spelet.
Att yttra sig som han gjorde vid Örebros 1-0 kring Wedins oduglighet…
Han kan klaga på domaren men inte spela hockey!
Vilken självinsikt!
Någon här inne som minns vem han själv var på isen?
Timrå och Ante Karlsson är fan köööööööööööööbg!!!!!
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Bee: Fy fan så kungligt! Ante tröttnar på hela skiten, tar ut Rautio och PÄÄJÄRVI avgör! Slaktömning!
+ 7
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-10-29
Lub: Först i världen att göra det här!?!?!? Mycket vågat MYCKET vunnet.
+ 14
« Föregående · 2400322 · Nästa »


