Det vore gött om vi kunde ta nån tekning mot Björninen ikväll samt att Rissanen inte gör mål. Skippa sån skit och var förträffliga själva istället! FORZA!
Knylan: Jag tror att Modo torskar. Malmö vände mot FBK och vann senast så lär ha självförtroende. Många matcher kvar men tippar Oskarshamn-Modo i kval. Hoppas Oskars åker ut.
Gnistrande januarilördag, lönen på kontot och Örebro away. Vet inte om det är fragmentariska vårkänslor som spirar men det hade ju varit lite kul om Modo kunde vinna sin tidiga match mot Malmö samtidigt som vi gör vårt senare ikväll. För bottenstridens skull.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.