Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
« Föregående · 2639355 · Nästa » Till forumet
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
covfefe: årets räddning och årets mål (EP's piruettmål mot FBK ) Bra Timrå
+ 6
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Jåkkinen: Hahaha vilket flyt Enroth har. Pucken ligger fri länge öppet mål
+ 5
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
roger_sundsvall: Fy fan! Snyggaste räddningen jag sett sedan Colombias målvakt räddade stående på händer. Helt sjukt!
+ 6
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Rindell två skott över i bra lägen. Måste få dom på mål när vi fyller på.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Zäta75: plockade bort bara för att få in match-snacket i matchtråden.
Kollade om det gick att bara flytta kommentaren men det gick tyvärr icke
Kollade om det gick att bara flytta kommentaren men det gick tyvärr icke
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Zäta75: Spela Landerkedjan varannat byte! SHLs bästa kedja just nu?
+ 7
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Andersson: Oj oj oj Hållander vad grym han är nu! Serverar Rindell till 2 kanonlägen i samma byte
+ 5
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Henrik_Tikare: de är väl lika neråttjackade som mig av Örets patenterade tråkhockey
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Henrik_Tikare: Vänta bara tills dom drar "de ä vi som ä örebro"
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Zäta75: kan ders publik en sång.
Å örebro. Jävulskt enformigt bröl
Å örebro. Jävulskt enformigt bröl
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Zäta75: idag blire nog torsk...ser lite oinspirerat ut..
Men man vet ju aldrig
Men man vet ju aldrig
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
vonDöbeln: Haha varför tog moderatorn bort mitt inlägg där jag skriver öreplast och filmare?? 😂
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
"They have a good powerplay" säger alltså Rissanen i intervjun..
Har han sett Timrås PP?
Har han sett Timrås PP?
+ 10
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Det vore gött om vi kunde ta nån tekning mot Björninen ikväll samt att Rissanen inte gör mål. Skippa sån skit och var förträffliga själva istället! FORZA!
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Rip Kirby: Såg inte att det inte var matchtråden. Förutsatte att det är det matchdag
Och Jonte du är exkluderad min Jämtvän 👍🏻😁
Och Jonte du är exkluderad min Jämtvän 👍🏻😁
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Zäta75: Ja, men vi kan väl om möjligt försöka hålla oss i rätt tråd 🫣😁👍
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Även om de är lillebror numera får man ändå ge Modo att de tagit två SM-guld.
Men självbilden hos de äckliga jävla Örebroarna är självbedrägeri i absolut toppklass.
Få segrar är så sköna som de mot Närkebönderna.
KROSSA Packet!
Men självbilden hos de äckliga jävla Örebroarna är självbedrägeri i absolut toppklass.
Få segrar är så sköna som de mot Närkebönderna.
KROSSA Packet!
+ 5
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Zäta75: Ja, det vore kul om IKO åkte ur.. Nubben har ju fått bära många kors till Golgata. 68 mille måste väl ändå synas på isen till slut.
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Ikväll tvålar vi dit Örebro med 13-0, samtidigt som Färjestad går hemifrån med en 10-0 seger och så firar vi lördagkväll på tredje plats i tabellen.
Jag tycker det känns rimligt, säg inte emot.
Jag tycker det känns rimligt, säg inte emot.
+ 20
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Knylan: Jag tror att Modo torskar. Malmö vände mot FBK och vann senast så lär ha självförtroende. Många matcher kvar men tippar Oskarshamn-Modo i kval. Hoppas Oskars åker ut.
+ 5
« Föregående · 2639355 · Nästa »