Jag är inte så insatt, men är det inte ett stort fett mysterium varför Oscar Johansson inte är uttagen i den ordinarie truppen för Team 18? Jag menar, killen vann skytteligan i J20 SuperElit Norra och var en poäng ifrån att vinna plus/minus-ligan.
Han är alltså bäst i en serie där de flesta är två år äldre än honom. För detta blir han belönad med att vara reserv i Småkronornas trupp. Förbryllande!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Han är alltså bäst i en serie där de flesta är två år äldre än honom. För detta blir han belönad med att vara reserv i Småkronornas trupp. Förbryllande!