Pasi Petriläinen
« Föregående · 153815 Till forumet
Sv: Pasi Petriläinen
Ollehog: Hade du sett det hade det varit mer intressant..för din optiker..och för all del för hockeysnack..:-)
Sv: Pasi Petriläinen
dr Dängroth:
Om rykten kommer från Domustrappan är dom riktiga, annars så kan man inte lita på dom.
Timrå IK är dom bästa.
Om rykten kommer från Domustrappan är dom riktiga, annars så kan man inte lita på dom.
Timrå IK är dom bästa.
Sv: Pasi Petriläinen
är de nån som har varit och kollat på Timrås träningar dom senaste dagarna? för isåfall borde han/hon veta....
Sv: Pasi Petriläinen
Ollehog: Därför att han har kontrakt med en annan klubb. Dessutom borde det stått eller sagts någonting i media OM han vore i Timrå!
Sv: Pasi Petriläinen
Laken: Kontrakt är till för att brytas vet du väl? :)
Länkar:
http://www.bodensik.com
http://www.bodensik.com
Sv: Pasi Petriläinen
Ollehog:
JAG har hört, att Wayne Gretzky tränar med TIMRÅ, och att han tänker öppna Korvkiosk i Fagervik.
Kan DET vara sant ???
TIMRÅ IK 4 Ever !!!
JAG har hört, att Wayne Gretzky tränar med TIMRÅ, och att han tänker öppna Korvkiosk i Fagervik.
Kan DET vara sant ???
TIMRÅ IK 4 Ever !!!
Sv: Pasi Petriläinen
hassebasse: Tror ja med och ska han öppna korv moj, så ska jag dit och köpa en korv med Gretchup,,,
Som flickan sa allt som står är inte sant
Som flickan sa allt som står är inte sant
Sv: Pasi Petriläinen
Känns som det kvittar.... tycker inte vi är i nåt panikt behov av nån back ändå just nu........ möjligtvis en ersättare till ständigt skadade/sjuke Jindrich då men annars ser backlinjen rätt bra ut i år.
Sv: Pasi Petriläinen
BlackBay: Någon panikvärvning finns det inte behov av i nuläget men lobbying pågår med all säkerhet för att förstärka och komplettera truppen inför slutspurten av Elitserien.
Sv: Pasi Petriläinen
Johan J:
Har hört, att den stora hemligheten man viskar om på Domus i Timrå är, att "Super-Mario, Peter Forsberg, och våran egen Zääääta , ska komma hem och spela slutspel för TIMRÅ IK.
Kan DET VERKLIGEN vara sant ???? F-n tro´t !!
Dom kommer, om dom får gratis inträde på Bingon i Wifsta !!
TIMRÅ IK 4 Ever !!!
Har hört, att den stora hemligheten man viskar om på Domus i Timrå är, att "Super-Mario, Peter Forsberg, och våran egen Zääääta , ska komma hem och spela slutspel för TIMRÅ IK.
Kan DET VERKLIGEN vara sant ???? F-n tro´t !!
Dom kommer, om dom får gratis inträde på Bingon i Wifsta !!
TIMRÅ IK 4 Ever !!!
Sv: Pasi Petriläinen
hassebasse: jajaja, vi har förstått din poäng.
Rykten? Ja visst! Sånt är bara roligt att läsa.
Rykten? Ja visst! Sånt är bara roligt att läsa.
« Föregående · 153815
kan de vara sant?