1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1000040

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Tycho: Bedrövligt om Backe bjuder på tre mål!!! Nu har jag inte sett matchen, men va i helvete håller han på med, är ju kanon att börja slutspelet med att försvaret inte vet vad han tar eller vad han släpper in.

Tycker det är för dåligt av Timrå att förlora mot ett lag som Luleå inför slutspelt, det är sådana här matcher man ska visa att man är på g, vad är det som säger att dom ska spela bättre på tisdag?? Man skulle helt enkelt kört över Luleå för att sätta sig i respekt mot den ev motståndaren. Konstig inställning tycker jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer