mikenomad: Psykologi är ju att vinna alla matcher, hålla på att åka omkring och vara rädd för bli skadad är ju ännu värre hockeypsykologi...men alla är ju inte inställda på att vilja vinna alla matcher här inne har man ju märkt.
Så du tycker inte att det sett bättre ut om man kört över Luleå inför slutspelt alltså...det är märkligt inställning, utan bra att man förlorade så Mora åkte??? Vem fan bryrs sig om andra lag???
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så du tycker inte att det sett bättre ut om man kört över Luleå inför slutspelt alltså...det är märkligt inställning, utan bra att man förlorade så Mora åkte??? Vem fan bryrs sig om andra lag???