Tycho: det har ju varit jävligt mycket jojo i år, så jag var väl inte förvånad heller över resultatet. Men det som är livsfaligt, det vet du säkert, men inte så många andra här inne verkar det som, är ju att det är så otroligt stor risk ATT man blir skadad om man inte går för fullt, speciellt mot en motståndare som krigar för livet och kör +100%.
Men jag nöjer mig för ikväll med det du säger att det såg bra ut i det stora hela, lugnar mig lite.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men jag nöjer mig för ikväll med det du säger att det såg bra ut i det stora hela, lugnar mig lite.
På tisdag kör vi!!!!!!