1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1000217

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Riktigt bedrövligt att man inte kunde vinna över Luleå!!!!! Fan Luleå hade Pamers varning innan och under match. Jag frågar mig själv var Timrås inställning tagit vägen. Även om man nu tabellmässigt inte hade något att spela för så borde man gå in i en sån här match med slutspelsjävlaranama.

Sen att det finns s.k. Timrå fans som stolt bassunerar ut att han minsann uppmanat hela Norrbotten till strid bara för att Mora inte erbjuder bra pubbar och trevlig underhållning gör mig bara mer förbannad.

Jag vill att Timrå ska vinna alla matcher även om det så är en träningsmatch mot Ånge.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.