Helg Ernest: Jävlar alltså! Att du var en sådan finsmakare, det hade man aldrig kunnat räkna ut. Det är ju någonting som aldrig kommit fram tidigare. Det är ju rent häpnadsväckande vilka nyheter du släpper i slutspelstider. Jag är skärrad.
Så du verkligen -95. Då kan du ju inte ens dricka det hela i en 3/4-dels takt. Det är ju nästan olagligt att lagra sådana godingar i hemlighet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så du verkligen -95. Då kan du ju inte ens dricka det hela i en 3/4-dels takt. Det är ju nästan olagligt att lagra sådana godingar i hemlighet.
Herregud!