Walla: Oh, tack Wikegård för att du inte tror på Timrå i kvartsfinalserien mot Modo! Det fungerar bara som extra tändvätska.
PS. en hemlis; Wikegård är en big fan av TIK, det är därför han bjuder på denna hjälp. Han har under 2 år suktat efter ett erbjudande om ett uppdrag från Timråledningen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det fungerar bara som extra tändvätska.
PS. en hemlis; Wikegård är en big fan av TIK, det är därför han bjuder på denna hjälp. Han har under 2 år suktat efter ett erbjudande om ett uppdrag från Timråledningen.