T T: Där ser man. Något att apa efter kanske? Jag vill minnas ett tillfälle ifjol när en kille i bolaget som filmade då gick ut och vände på bilen i en periodpaus eftersom dom spelat så dåligt under den perioden.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag vill minnas ett tillfälle ifjol när en kille i bolaget som filmade då gick ut och vände på bilen i en periodpaus eftersom dom spelat så dåligt under den perioden.