Frazze: Jo precis, då spelar ju 2 centrar boxplayet ihop t.ex. Fan känns som att vi skulle behövt Erik Andersson nu att döda boxplay med. Näe! Nu är det bara hårt jobb i 20min som gäller. Förlägg spelet i Modos zon och försök skaffa ett par powerplay så Modos spel tas ner.
Hoppas inte Rönnmark får hjärnsläpp i sista nu bara heller...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Hoppas inte Rönnmark får hjärnsläpp i sista nu bara heller...