1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614918 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1005217

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
EfordeM: Alltså är du less på halva MoDo? Sen är ju Wernblom rätt söt, som en liten teddybjörn som hoppar på de minsta i klassen liksom. Är han lika gammal som Landers farfar också?