1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1005673

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Kvällstidningarna säger att Krizan är klar för spel på lördag. De måste bra läkare i Modo som fixat till honom under natten. Fan karln såg ju som om han hade gått av på mitten när han lämnade isen.

Själv tycker jag att han gjorde en jävligt fin sorti när så lite tid återstod och efter att han har släppt in fyra härliga Timråstrutar förbi sig. Liksom lite lättare att tycka synd om honom då för Modofansen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.