1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614737 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1006248

Sv: Challes j-vla skitsystem!!!
Per HApps: han lider med framgången... ;-)
En tikare går aldrig ensam, NU sluter vi leden mot cyklopögonen.
Mäktig bild i dagens pappers DB med en av vår heta kedjor, bild på tenkrat, regin och hynning över nästan hela ett uppslag och som pricken över i ser man HÄMND banderollen i bakgrunden. snacka om skön propaganda från den röda/vita tidningen. Vi vinner vi vann ikväll !!
men det krävs ett nogrannt arbete både från laget och vi fans.
lämna inget åt slumpen !!! kamrater, OM det blir ett baklängesmål DÅ skriker vi ännu högre och högre DET HÄR VINNER GRABBARNA med vårt suveräna stöd eller HUR ?!?!?! KROSSA MODO !!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.