Jag frågar igen efter postgironumret. Alla kanske inte kan betala vid matchen imorgon...
Vet inte vilka som vet detta men jag skriver det ändå. De som vill hjälpa till med tifot imorgon samlas i Isladan runt 12-snåret. Just nu är det 13 personer som hjälper till och vi kommer hämta dit mat någon gång på eftermiddagen. Mat och inträdet på kvällen betalar ni själva.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vet inte vilka som vet detta men jag skriver det ändå.
De som vill hjälpa till med tifot imorgon samlas i Isladan runt 12-snåret. Just nu är det 13 personer som hjälper till och vi kommer hämta dit mat någon gång på eftermiddagen. Mat och inträdet på kvällen betalar ni själva.