1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1006266

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
FairPlay: Dagens goddag yxskaft-svar från din sida? :) Detta är, om du fortfarande svävar i ovisshet, ett internetforum. Där skriver man saker. Oavsett om man går på matchen eller inte. Tror inte Bragd-Birger aspirerade på något litterärt pris med sin text utan mer ville skriva av sig den där nervositeten som hänger på axlarna som en LK70 fylld med sten. Men det ska jag låta Bragd-Birger svara på själv, det är han fullt kapabel till.

Vad jag menar, för att konkretisera det hela lite, är att Bragd-Birger i mina ögon är både läsvärd och ett välkommet tillskott på sidan, helt oavsett hur många hemmamatcher han kollar på.

Med en ytterst vänligt och lätt läspande hälsning.

Tant-Gert! (Yes, the one YOU know!)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.