1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1006292

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Dream Team: Någon, förslagsvis icing-ove, får stå beredd i swedbank på måndag och klämma fast Per "Le Chuck" Svartvadets skägg (?) i en hissdörr. Det är så det ska göras har jag hört.

Sen för att vinna så drar man benet av voodoo-dockan. kanske räcker med skridskon i ett avgörande skede i matchserien i det här fallet när jag tänker efter. aningen morbidt att tappa benet på bästa famlijeunderhållningen.

Lysande spel förresten. spelar det fortfarande ibland.

"Say Pretty pretty pretty pretty pretty.... with sugar in top!" ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.