Smokey: Förlåt, det var inte meningen att söndra...klart att fairplay är bra eftersom han håller på Timrå IK. Tänk om man kunde skriva lika poetisk som dig smokey, är avundsjuk. Här kommer SNYGGA STYGGA Timrå IK som ikväll dra till på volley och kickar in 3-0 i matcher hahahahahahahahahahahaha ! numera synsk tog 0-3 på resultat( det enda jafg spelade på ) på HIV - Timrå och vann 2000 kr när truppen var 15 utespelare alles... längtar längtar längtar 7 timmar knappt till drabbning
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
som ikväll dra till på volley och kickar in 3-0 i matcher hahahahahahahahahahahaha ! numera synsk tog 0-3 på resultat( det enda jafg spelade på ) på HIV - Timrå och vann 2000 kr när truppen var 15 utespelare alles...
längtar längtar längtar 7 timmar knappt till drabbning