Usch! Redan episkt nervös och jag känner att 2-0 inte alls känns speciellt säkert. Förlust ikväll och det räcker med att MoDo vinner sina hemmamatcher för att slå ut oss.
Mycket spännande ska det bli.
Jag både tror och hoppas att Riku Hahl visar vägen till "the Promised land"!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Mycket spännande ska det bli.
Jag både tror och hoppas att Riku Hahl visar vägen till "the Promised land"!