Rooster23: det är slutspel,jävligt nervöst och kämpigt o roligt detta har man ju väntat länge på.jag tror vi får det tufft idag,kan vi bara hålla emot första perioden så kanske kanske,ju längre matchen lider och vi kan hålla modos nolla intakt så ökar våran chans och modo blir ännu mer pressade hoppas dom spelar lite småfult så att dom kan få modo i obalans. och det går ju inte att komma ifrån modo måste vinna ikväll.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
hoppas dom spelar lite småfult så att dom kan få modo i obalans.
och det går ju inte att komma ifrån modo måste vinna ikväll.