....är det nu man ska prata om lagbygget 08/09 ? eller.... dags att försöka få tillbaks Peo Larsson som sportchef som har gått till Malmö mitt under brinnade slutspel.... 3 + 2 år lös ut karln från det NU agera nubben javisst ja han kan man inte skrika efter längre.... ;-) Lugn jag skämtar lite... skratta åt Rhenborg istället HUR KUL SOM HELST !!man börjar känna sig så här inför matchstarten... OTÅLIG
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
dags att försöka få tillbaks Peo Larsson som sportchef som har gått till Malmö mitt under brinnade slutspel.... 3 + 2 år lös ut karln från det NU agera nubben javisst ja han kan man inte skrika efter längre.... ;-)
Lugn jag skämtar lite... skratta åt Rhenborg istället HUR KUL SOM HELST !!man börjar känna sig så här inför matchstarten... OTÅLIG