Ähum: Ursäkta mig. Men handlade inte hela tråden om medlemsskap? I så fall håller vi oss inom den kategorin. Som det förefaller nu handlar det mest om den som kastar mest skit på den andra?!
Jag tycker vi spottar i nävarna och tar oss samman. Gästboken för Timrå har mer och mer blivit underlag för smutskastning supportrar emellan. TRAGISKT!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I så fall håller vi oss inom den kategorin. Som det förefaller nu handlar det mest om den som kastar mest skit på den andra?!
Jag tycker vi spottar i nävarna och tar oss samman. Gästboken för Timrå har mer och mer blivit underlag för smutskastning supportrar emellan. TRAGISKT!!!
Nu hjälps vi åt!
Timrå IK - ett sätt att leva.