AndersN: Han måste ju göra något för att väcka skallarna på spelarna, men jag har sagt det förut och jag säger det igen. Saknat motivation i Modo hela säsongen så för mig är det inte konstigt att det ser ut som det gör. Det verkar vara lite av en förbannelse att vinna Guld med Frölunda vann och missa slutspel och hade verkligen ingen motivation. Lite samma sak över Modo i år fast på något otroligt sett lyckades man komma 3a.
Aja vi får väll se vad det blir för match ikväll. Men en sak är säker och det är att ska vi vara med i detta slutspel överhuvudtaget så måste Modo börja spela hockey och få tillbaka motivationen.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Aja vi får väll se vad det blir för match ikväll. Men en sak är säker och det är att ska vi vara med i detta slutspel överhuvudtaget så måste Modo börja spela hockey och få tillbaka motivationen.