1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1006607

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Paddan: ...och det förvånar mig.

Hur kan Modo, som vann SM-bucklan förra säsongen se Timrå IK (full av revanschlusta) som en bra motståndare i en ånyo kvartsfinalserie. Ett Timrå som med fullt manskap skulle kunna titulera om ett OS-guld (lite skämtsamt).

Denna kvaretsfinalserie har varit rolig, varit full av pirr, många skratt, många skrik. Men serien har aldrig varit direkt spännande.Timrå är bättre i all, precis allt.

Modo har varit mätt, och är det fortfarande, efter senaste SM-bucklan. En SM-buckla som avgjordes i kvarten. Det om något borde tända Modospelarna. Men icke.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer