Cyklob: Jag såg detta redan efter första matchen. Timrå är mer intresserad och har mer lust att vinna denna serie. Harald försöker nog men med ett gäng spelare som redan vunnit ett SM-guld är det svårt att finna motivationen.
En sak till som jag måste ha sagt innan jag kryper till sängs. Jag älskar Kenta för allt han gjort. Det är få lagledare som besitter sådan kunskap som Kenta gör. Men när det vankas slutspel, när varje match är "live or let die" är Challe en minst lika skicklig tränare. Challe vet hur man vinner slutspelsmatcher. Det kommer att ta Timrå långt i detta slutspel.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En sak till som jag måste ha sagt innan jag kryper till sängs. Jag älskar Kenta för allt han gjort. Det är få lagledare som besitter sådan kunskap som Kenta gör. Men när det vankas slutspel, när varje match är "live or let die" är Challe en minst lika skicklig tränare.
Challe vet hur man vinner slutspelsmatcher. Det kommer att ta Timrå långt i detta slutspel.