För det första, jag inte klagat ett jävla dugg. Jag har bara ställt en helt öppen fråga om varför dom som ska hjälpa till med tifot ska vara där 7 timmar innan nedsläpp.
För det andra, jag vill inte alls komma in gratis. Jag har köpt en ståplatsbiljett för att stödja insamlingen för handikappade barn.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För det första, jag inte klagat ett jävla dugg.
Jag har bara ställt en helt öppen fråga om varför dom som ska hjälpa till med tifot ska vara där 7 timmar innan nedsläpp.
För det andra, jag vill inte alls komma in gratis. Jag har köpt en ståplatsbiljett för att stödja insamlingen för handikappade barn.
För det tredje, det är inte JAG som klagar.
P.S: Räkna INTE med min hjälp under matchen idag.