Tycho: Varför? För att han slickar backen där Foppa har gått. Det är rena skämtet att han skall bevaka vår matchserie. Allt han skrivit har ju haft utgångspunkte hur MoDu skall vända. Är trött så trött på karln.. Sätt han på att bevaka Rögle i kvalserien istället och ge oss en vettig journalist om Aftonbladet har någon. Han har ju kompisen Ros där också, vilket tomtepar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sätt han på att bevaka Rögle i kvalserien istället och ge oss en vettig journalist om Aftonbladet har någon. Han har ju kompisen Ros där också, vilket tomtepar.