Fantastiskt. Så här pitbullgläfsande var läget på GB:n även inför förra årets elitseriepremiär... Det måste tyda på kommande stordåd när hockeyabstinensen är så frusterande redan i augusti... Jag tror det är bra för många att komma in i kulturens högborg (Isstadion i Timrå) för lite avkylning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
förra årets elitseriepremiär... Det måste tyda på kommande
stordåd när hockeyabstinensen är så frusterande redan i augusti...
Jag tror det är bra för många att komma in i kulturens högborg
(Isstadion i Timrå) för lite avkylning.
TIK-suporterklubb. Hetast i Sverige;-)