Fantastiskt. Så här pitbullgläfsande var läget på GB:n även inför förra årets elitseriepremiär... Det måste tyda på kommande stordåd när hockeyabstinensen är så frusterande redan i augusti... Jag tror det är bra för många att komma in i kulturens högborg (Isstadion i Timrå) för lite avkylning.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
förra årets elitseriepremiär... Det måste tyda på kommande
stordåd när hockeyabstinensen är så frusterande redan i augusti...
Jag tror det är bra för många att komma in i kulturens högborg
(Isstadion i Timrå) för lite avkylning.
TIK-suporterklubb. Hetast i Sverige;-)