1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614721 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1007118

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Uno Gordon: Ja, Han kommer nog som god tvåa men når ej upp till Rönnmarks nivå i mina ögon i varje fall.

Men dock klar 2'a och Rådbjer har oftast en mycket bra kontakt med spelarna även Han.

Minns en gång när Timråpubliken var så smått vansinnig på just Rådbjer eftersom vi så att säga tyckte att domsluten gått oss Timråsupportrar emot.

Han kom fram till luckan, stannade, stod och tittade upp på publiken mitt under visselstormen med ett belåtet léende för att sedan böja sig fram och utbrista, -Du, Vilket djävla DRAG det var här i afton! (fortsatte att flina) och sade -Vet Ni vad, jag tror att det är mig alla visslar på! garvade och for vidare.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.