ralus: Hehe! "Efter matchen vägrade Wernblom att uttala sig. Han gömde sig i stället i Modos spelarbuss. När SPORT-Expressen sökte kontakt med honom där skrek han: - Vad fan gör ni här?! Inga journalister på bussen."
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Efter matchen vägrade Wernblom att uttala sig. Han gömde sig i stället i Modos spelarbuss.
När SPORT-Expressen sökte kontakt med honom där skrek han:
- Vad fan gör ni här?! Inga journalister på bussen."