Jean1: Det blir tills finalen är över och vi badar i vängåvan och vart ska man bada i Timrå centrum förresten ? finns det nån som skulle kunna tänka sig att ställa dit ett badtunna på torget. laken, RR och Ambro håller på att scouta sportchef, filar på betygslistorna och står på standby läge tlls att nån "klantar" sig lite....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
laken, RR och Ambro håller på att scouta sportchef, filar på betygslistorna och står på standby läge tlls att nån "klantar" sig lite....