1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1007952

Sv: Media helt fel ute...
Smokey: Ja, var ska man annars hitta tillfredställande arkivförhållanden i hemmet om inte under badkaret? Torrt, jämn låg temperatur och mörkt. Jag tror inte dina slitzvåfflor skulle vantrivas bland matchprogrammen. Eller lagringsbeständigheten i omgivande miljö. :)

Känner mig lite som Bambi på hal is nu när jag inte har någon trygg sarg att stötta min gängliga lekamen mot, men jag blickar framåt nu, mot en framtid med mindre P1 och mycket mycket mer Allers, Slitz och Cosmopolitan. Alla har ju de där nya, moderna, och lättvättade blanka sidorna. Högglans är det nya svart. Innehåll är ute.

De enda tidningar som dimper ner hemma är när reklamkillen tappat läsförmågan och de gånger Galago vill förära mig med ett nytt album.
Men så växer det mossa på mig också.


Vinn ikväll för f.. . Snälla. Jag åldras i förtid av ovissheten och ängslan.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.